<div style='color: #000;'>Voedselbank Delft deelt</div><div style='color: #d9782d;'>wekelijks 400 pakketten uit</div> <div style='color: #000;'>Minder dan 0,5 % van verspild voedsel</div><div style='color: #d9782d;'>bereikt ons</div> <div style='color: #000;'>Voedselveiligheid</div><div style='color: #d9782d;'>speerpunt</div><div style='color: #d9782d;'>in strategie</div> <a href='http://voedselbankennederland.nl/nl/ideale-boodschappenlijst.html'><div style='color: #000;'>Verse groenten erg gewild</div></a> <div style='color: #000;'>Boter, kaas en eieren </div><div style='color: #d9782d;'>meer dan welkom</div> <div style='color: #000;'>Ambassadeur René Froger</div><div style='color: #d9782d;'>helpt in strijd tegen armoede</div> <div style='color: #000;'>100 vrijwilligers zorgen</div><div style='color: #d9782d;'>voor 400 pakketten</div>

Jaarverslag 2018 verschenen

Het jaarverslag over 2018 is beschikbaar. We hechten eraan hiermee een goede verantwoording te geven over onze organisatie, de voortgang van de werkzaamheden, de financien en dergelijke. Vijftien jaar geleden begon de Voedselbank met de de eerste activiteiten in de vorm van het verstrekken van voedsel aan de minstbedeelden in Delft. Geen reden om een feestje te vieren. Wel aanleiding om hier bij stil te staan onder het motto: Hoe groter de kloof, hoe mooier de brug. Dit jaarverslag laat zien dat voedselhulp in ons welvarende land, na 15 jaar nog altijd meer dan nodig is. We zijn trots op onze organisatie en dankbaar voor de vele steun uit alle geledingen van de samenleving voor ons werk. Veel leesplezier!